۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴

در پی ریزش باران و روان شدن گل و لای؛

لغزش زمین در کلرادو بیش از ۱۰۰ نفر را گرفتار کرد

لغزش زمین در کلرادو بیش از ۱۰۰ نفر را گرفتار کرد

همزمان با بارش شدید و شسته شدن خاک در اثر سیلاب در منطقه ای در غرب ایالت «کلرادو» آمریکا، بزرگراهی کاملا بسته شد و رانندگان و سرنشینان خودروها مجبور شدند شب سختی را سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، مقامات ایالت «کلرادو» آمریکا اعلام کردند که به علت وقوع گل لغزه ناشی از بارش شدید باران در منطقه ای که پیشتر از بابت وقوع حریق آسیب جدی دیده بود، بیش از صد نفر، شامل حدود ۳۰ نفر که در تونل پناه گرفته بودند، مجبور شدند شب را در یک بزرگراه در غرب این ایالت بگذرانند.

سخنگوی دفتر کلانتر بخش «گارفیلد» در این رابطه گفت که این نفرات به همراه خودروهایشان پنجشنبه شب (به وقت محلی) در بزرگراه بین ایالتی در «گلن وود کنیون» گیر افتاده بودند. آنهایی که در تونل گیر کرده بودند، مجبور شدند حدود ۹ ساعت را آنجا سر کنند تا اینکه نیروهای امدادی موفق شدند راهی را برای خروج شان از لابلای گل و لای در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه باز کنند.

وزارت راه این کشور اعلام کرد که ۱۰۸ نفر شامل ۲۹ تن در تونل تمام شب را در این بزرگراه گیر کرده بودند. بین ۶۵ تا ۷۰ نفر از این افراد سرگردان و مستاصل مجبور به ماندن در یک استراحتگاه تا بعد از ظهر جمعه شدند تا نیروهای امدادی بتوانند مسیری امن برای عبور از بین گل ولای و آوار باز کنند.

وزارت راه همچنین اعلام کرد که این بزرگراه تا پایان هفته جهت عملیات پاکسازی بسته خواهد ماند.

کد خبر 5269276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha